23apr

Ondernemerscafé: marketing

Op maandag 23 april vindt er een nieuwe editie plaats van het Ondernemerscafé in De Bakkerij. Dit keer zal Tjaard Horlings een interactieve lezing geven over ondernemerschap met een focus op marketing. Daarbij zal onder andere aan bod komen op welke wijze marketing van betekenis kan zijn in een tijd die alom wordt beheerst door forse economische en financiële tegenwind. Een periode dus waarin veel ondernemers puur bezig zijn om te ‘overleven’. Het springende thema van de avond is hoe een marketing 3.0 strategie hierbij tot steun kan zijn én op welke wijze dat praktische handvatten kan bieden aan met name ondernemers uit de creatieve industrie.
Tjaard Horlings is gedurende een zevental jaren verbonden als kerndocent marketing, financieel management én ondernemerschapsontwikkeling aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (HKU). Hij heeft na zijn opleiding aan de Nijenrode Business School jarenlang gewerkt in de (zakelijke) financiële dienstverlening (o.a. bij ABN/Amro en Fortis) waarna hij als zelfstandig ondernemer een aantal jaren samen met zijn partner meerdere winkels heeft geëxploiteerd in de mode-retail. Naast zijn werk voor de HKU opereert hij als zelfstandig (bedrijfs-)adviseur.
De lezing zal een vervolg krijgen op 14 mei 2012 in de vorm van een interactieve marketingplannings-workshop.
De beide avonden worden georganiseerd door De Bakkerij en zijn gratis toegankelijk. De avonden beginnen om 20:00 uur aan de Dorpsstraat 30 en duren tot ongeveer 22:00 uur.

Deel dit op: